Posted July 14, 2018 hello everyone, i'm from Lund, Sweden and i just wanted to say that i am really excited for this game! Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 18, 2018 (edited) hello, im also from sweden. Welcome! Edited July 18, 2018 by filipredhammar Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 7, 2018 Ser fram emot svenska servrar det här kan bli hur kul som helst! Ses där ute! Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2018 Welcome to the Identity community. Feel free to leave me a pm if you feel to do so! https://steamcommunity.com/id/NiHz0Elelele/ Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 27, 2018 On 18.7.2018 at 9:45 AM, filipredhammar said: hello, im also from sweden. Welcome! Ahh Min kjære broder. Godt å se svensker her. Mine gode naboer! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2018 On 27.8.2018 at 8:04 PM, lamarr said: När e spelet redo? Town Square kommer neste uke i følge devs. Tar det med en klype salt Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 15, 2019 Välkommen! Hoppas man får se fler svenskar där ute! Vi ses! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 18, 2019 Hejsan!! Har inte loggat in det senaste, så vet inte om det förbättrats än i spelet. Men med så mycke problem som det va i starten så kommer jag nog vänta ett tag innan jag hoppar in igen. Senast så kom jag knappt ut ur hissen Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 22, 2019 On 2019-02-18 at 5:50 PM, DonReyes said: Hejsan!! Har inte loggat in det senaste, så vet inte om det förbättrats än i spelet. Men med så mycke problem som det va i starten så kommer jag nog vänta ett tag innan jag hoppar in igen. Senast så kom jag knappt ut ur hissen Hej! En del har förbättrats, alla buggar etc som gjorde så man inte kunde spela spelet. Dock finns det väldigt få små buggar kvar! Men det går att spela utan några problem! Jag personligen skall låta spelet ligga installerat i mitt Steam bibliotek och vänta tills S.W.A.T modulen kommer ut, så det finns lite mer att göra i spelet! Och hissen kommer man ut ifrån nu! Share this post Link to post Share on other sites